سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روستای کهنه کلباد-kohne kolbad village
روستای کهنه کلباد 

 

نخست میپردازیم به نحوه شکل گیری پایگاه در روستای کهنه کلباد  :پایگاه بسیج روستا یکی از پایگاه های اجتماعی روستاست که در آن فعالیت های فرهنگی ، تبلیغی، ورزشی و سیاسی و ...میان افراد بسیجی و غیرعضو صورت می گیرد.

پایگاه بسیج آزادگان روستای کهنه کلباد در سال 1369 توسط فردی آزاده و جانباز از سلاله طیبه سادات شهید بزرگوار سیدکریم حسینی کلبادی پایه گذاری شد و نخستین فرمانده بسیج پایگاه شخص بزرگوار شهید می باشد.

این روستا چهار شهید به نام های محمدجعفر نصیری، برادران محمدرضا و علی اصغر کهنه کلبادی همچنین سیدکریم حسینی کلبادی تقدیم نظام کرد که هر یک قبل از آن بسیج خدایی بودند .در اینجا به پاس زحمات شهید سیدکریم حسینی کلبادی که موسس پایگاه بسیج آزادگان روستا بودند مروری به زندگی ایشان میکنیم ،از این بزرگوار دو یادگار مانده است که مهندس سیدکمیل حسینی و دیگری خواهر گرامیش که ادامه دهنده راه پدر بزرگوارشان می باشند و مادر ایثار گر و فرهنگیش تمامی رنج های نبود همسرش را به جان خویش تحمل کرد و در رشد و پرورش اجتماعی ، فکری ، عقیدتی و علمی فرزندان شهید از هیچ کوششی دریغ ننموده است که هر یک دانشجوی مهندسی و دیگری دانشجوی پزشکی مشغول به تحصیل می باشند.نام و یاد تمامی شهدای روستا گرامی باد.

در ادامه مبحث بسیج پی میگیریم به تعداد عضویت عادی و فعال که به طور تقربی دویست نفر از برادران بوده است.

همه افراد به سهم خود برای بسیج محل تلاش کردند و همچنان تلاش می کنند و هریک خاطراتی از گشت های شب در محل،اردو های تفریحی،کوه پیمایی ، اردو های زیارتی و سیاحتی ،طرح های اوقات فراغت ،مسابقات ورزشی ،کلاس های قرآن در ماه های مبارک رمضان و...را به یاد می آورند و در خاطرشان نقش بسته است .

در اینجا شایسته میدانم فرماندهان بسیج روستای کهنه کلباد را با ذکر اسامی که هرکدام سهمی به سزا در پیشبرد اهداف انقلاب را داشتند را نام ببرم.

1-آزاده و جانباز شهید سیدکریم حسینی

2-محمد رحمانی

3-اردشیر عباسی

4-سیدقاسم حسینی

5-محمدباقر عسگری

6-ابراهیم نصیری

و جا دارد از اعضای فعال یاد ببرم .از آقایان :

احمد عسگری-سیدمصطفی حسینی-سیدرضا حسینی-هادی لشکربلوکی-شعبان نصیری-محسن ریاحی-سیدحسین حسینی-علی رحمانی-سیدعلی حسینی-سیدصادق حسینی-سیدضیاء حسینی-سیدمحمود حسینی-سیدمالک حسینی-علی اوسط عسگری-مسعود عسگری-علی اکبر عسگری-علی اصغر عسگری-سیداسحق حسینی-سیدابوطالب حسینی-سیدجعفر حسینی-سیدمحمد حسینی و ...

فرستنده:سیدقاسم حسینی 

 


[ یکشنبه 93/11/19 ] [ 9:48 عصر ] [ حسینی کلبادی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام دوستان از شما تقاضا دارم بنده را در اداره این وبلاگ همراهی کنید شما عزیزان میتوانید نظر بدهید و یا اگر مطلبی یا عکسی دارید که فکر میکنید برای وبلاگ مفیده به بنده ایمیل کنید تا با نام شما چاپ شود email:alikolbadi1989@chmail.ir پست الکترونیک چاپار
امکانات وب